Rendelés menete
A megrendelés elküldését követően ön automatikus visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. Előfordulhat, hogy a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön “spam” beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. A vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított “spam” szűrő működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
- évi CVIII., azaz elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott 2001. évi CVIII., törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A megrendelés elfogadásával/elküldésével a vásárló elektronikus szerződésben ad megbízást cégünk részére futáros szállítást vegyünk igénybe és fizessünk ki a létrejött elektronikus szerződés/megrendelés teljesítéséhez.
Átutalásos fizetési móddal választott rendelés esetén, kérjük az ellenértéket elutalni a Sushi Sei Kft részére:
K&H Bank Zrt.,
Számlaszám: 10401110-50526649-52651000. Kérjük, a közlemény rovatba a megrendelés számát feltüntetni szíveskedjen. Abban az esetben, ha az utalást elmulasztaná, 3 munkanap elteltével ismételt emlékeztetőt küldünk. Ha az összeg a rendelés elküldésének napjától számítva 5 munkanap elteltével sem érkezik meg számlaszámunkra, rendelését automatikusan, felszólítás nélkül töröljük.
A “Nem kereste”, “Átvételt megtagadta” jelzésű, vagy többszöri sikertelen csomagátadási kísérlet, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt “Kézbesíthetetlen” jelzéssel visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van.
Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, úgy a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük. A hátralék megfizetéséig a nevével/lakcímével/telefonos elérhetőségével érkezett további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.
A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, adott munkanapon beérkezett vásárlások általában következő 1-2 munkanapon kerülnek kiszállításra. Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása és a szállító cégek részére átadása még nem történt meg.
Számlázás
A webáruházban leadott rendelésről számlát állítunk ki, amelyet elektronikus formában e-mail-ben kap meg a vásárló a rendelés feldolgozása után. A számlákat a számlázz.hu rendszerével állítjuk ki. A számlákat elektronikus formában megőrizzük, 8 évig a számlázz.hu által fenntartott tárhelyen, és bármikor újra letölthető a vásárló vásárlói fiókjából.
Elállási/Felmondási jog
- évi CVIII., Aaz elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott 2001. évi CVIII., törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül.
Ön a csomag átvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az Elállási/Felmondási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. (A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának!)
Ha Ön Elállási/Felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán a Sushi Sei Kft., 1036. Budapest, Bécsi út 58. címre, vagy elektronikus úton küldött levél útján az info@redginseng.hu e-mail címre.
Ön határidőben gyakorolja Elállási/Felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi Elállási/Felmondási nyilatkozatát.
Ön köteles számunkra a terméket eredeti, sértetlen állapotában indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Utánvétes, vagy portós küldeményeket nem tudunk átvenni.
A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha
- a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- b) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- c) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- d) a terméket nem eredeti, bontatlan állapotában, a kifizetett árban foglaltak szerint küldi vissza (táplálék-kiegészítők esetében már akkor sem érvényesíthető az elállás joga, ha műanyag kupak biztonsági záró-szalagja sérült, vagy a csomagban vásárolt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.)
Az Elállás/Felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termék árát és az Ön által fizetett fuvarozási költséget is.
A visszatérítés során az Önnel egyeztetett fizetési módot alkalmazzuk, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.
Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. A felmerülő és jogosnak ítélt panaszokat, esetlegesen felmerülő hiányosságokat a lehető legrövidebb időn belül orvosolja és rendezze.
Amennyiben a Megrendelőnek valamilyen panasza van a rendeléssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát ügyfélszolgálati telefonszámunkon (+36 30 643 2902), az info@redginseng.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Áruházunk a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.
Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a vállalkozásunk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát elküldi vagy átadja a Megrendelőnek.
Írásban a panaszt a Megrendelő az info@redginseng.hu e-mail címen, illetve a Sushi Sei Kft, 1036. Budapest, Bécsi út 58. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. Az áruház a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről írásban tájékoztatja a Vevőt. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Amennyiben az Áruház és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Áruházzal való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Telefon: 06-1-488-2131)
EU online vitarendezési platform
Bírósági eljárás kezdeményezése